Czy programy partnerskie maja przyszłość

 

Programy partnerskie funkcjonują conajmniej od 2005 roku. Wiele firm od lat z nich skorzysta, innym firmom nie są wogóle znane.

 

Nie ma się co dziwić skoro w cms-ach stron internetowych i skryptach sklepów internetowych modułów ich obslugi praktycznie ich nie ma. W przeciwieństwie do opcji związanych z SEO pomagających pozycjonowaniu nie są one promowane przez projektanów stron internetowych. Zastawiające jest - dlaczego ?

 

Być może istnieje obawa o pozyskanie partnerów. Z drugiej strony:

  • jeżeli firma posiada dobry produkt na który jest pobyt na rynku czyli są potencjalni klienci
  • firma oferuje sensowne wynagrodzenie ponad 5%
  • czas życia plików cookies jest stosunkowo długi np. 180 dni
  • wypałata już od 50 zł

to powinni pojawić się partnerzy. Wystarczy popatrzyć na jak dużej ilości stron wyświetlane są reklamy AdWords.

 

Dlaczego więc alternatywne programy partnerskie ( http://www.edusfera.com.pl/ ) mogłyby nie znaleźć partnerów ?

 

Jeżeli tylko podpowiemy firmom w jaki sposób pozyskać partnerów to obawa ta powinna zniknąć. Tym bardziej, że wiele firm szuka sposobów na uzyskanie dodatkowego zarobku. Zarejestrowanie się a następnie umieszczenie baneru promującego produkt na swojej stronie to tylko kilka minut. Być może za pośrednictwem tego baneru ktoś dokona zakupu a ty masz wtedy opłacone koszty utrzymania strony.

 

Chyba większym ograniczeniem jest brak więdzy, że można dokupić moduł programu partnerskiego i zintegrować go ze swoją sprzedażą.

 

Inne strony polecane:

http://www.wynajem-warszawa.info/